آخرین – گذشته روسیه کارتون در حاشیه خبر

آخرین – گذشته: روسیه کارتون در حاشیه خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری کدام یک از سلبریتی‌ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟

    مطالعات اخیر نشان داده که زنان حتی بعد از سن ۳۵ سالگی نیز می‌توانند براحتی فرزند دار شوند بدون این که مشکلی جهت خود یا فرزندشان پیش بیاید. به همین علت در سال‌ها

    کدام یک از سلبریتی‌ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟

    کدام یک از سلبریتی ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟

    عبارات مهم : فرزند

    مطالعات اخیر نشان داده که زنان حتی بعد از سن ۳۵ سالگی نیز می توانند براحتی فرزند دار شوند بدون این که مشکلی جهت خود یا فرزندشان پیش بیاید. به همین علت در سال های اخیر شاهد بوده ایم که بسیاری از زنان سلبریتی حتی بعد از سن ۴۰ سالگی نیز فرزند دار شده است اند و جالب تر این که این عنوان تقریباً به یک ترند تازه در دنیای هالیوود تبدیل شده است است.

    به گزارش برترین ها، جهت دهه ها به زنان گفته شده است است که بارداری بعد از سن ۳۵ سالگی خطرناک است و این عنوان باعث شده است که زنها هر لحظه از شرایط خود ناراضی بوده و دایماً در دوراهی بین گزینش شغل یا مادر شدن بوده اند. خطر فرزند دار شدن بعد از سن ۳۵ سالگی موضوعی بوده که بسیاری از زنان تلاش کرده اند خود را دچار آن نسازند و ترجیح داده اند که زندگی خود را جهت فرزند دار شدن به خطر نیندازند.

    اما مطالعات اخیر نشان داده که زنان حتی بعد از سن ۳۵ سالگی نیز می توانند براحتی فرزند دار شوند بدون این که مشکلی جهت خود یا فرزندشان پیش بیاید. به همین علت در سال های اخیر شاهد بوده ایم که بسیاری از زنان سلبریتی حتی بعد از سن ۴۰ سالگی نیز فرزند دار شده است اند و جالب تر این که این عنوان تقریباً به یک ترند تازه در دنیای هالیوود تبدیل شده است هست. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بعضی از این مادران سلبریتی که در سنین اوج نیز فرزند دار شدند آشنا کنیم.

    ۱۶- جنت جکسون

    کدام یک از سلبریتی‌ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟

    جنت جکسون زمانی که اعلام کرد در سن ۴۹ سالگی باردار شده است است بسیاری از طرفدارانش را در سراسر دنیا شوکه کرد و در نهایت یکسال بعد و در سن ۵۰ سالگی وضع حمل نمود. وی با کنسل کردن تور جهانی خود همه را به صورت ناخواسته از حاملگی و وضع حمل خود مطلع کرد لیکن او هیچگاه تورهایش را کنسل نمی کرد.

    سپس جکسون رفته رفته از بیرون رفتن و حضور در برابر چشم عموم نیز دست کشید و سپس در پیامی در رسانه های اجتماعی چنین نوشت:” من و همسرم می خواهیم خانواده ای تشکیل دهیم. از این روی می خواهم تورم را عقب بیندازم. لطفاً تلاش کنید این عنوان را درک کنید لیکن مهم است که الان این کار را انجام دهم لیکن به گفته پزشکان باید استراحت کنم ولی شما را فراموش نکرده ام. به محض اینکه بتوانم تورم را ادامه خواهم داد”. سپس جکسون در ماه آوریل سال گذشته با فرزند ای در درون کالسکه ظاهر شد. پسرش، عیسی، در ماه ژانویه بدنیا آمده بود و کمی بعد جکسون جدایی اش را از همسر خود اعلام کرد. وی تاکنون راجع به پسر خود سخنی نگفته است.

    ۱۵- کلی پرستون

    کلی پرستون، همسر جان تراولتا، در سن ۴۸ سالگی یک فرزند پسر به نام بنجامین به دنیا آورد. وضع حمل او بدون مسئله انجام گرفته و تمام دوران بارداری نیز مانند یک معجزه بدون کوچکترین اتفاقی سپری شد. یک سال قبل بود که پرستون و تراولتا فرزندشان، جت، را بعد از یک حمله عصبی شدید از دست داده بودند. آن ها یک دختر نیز به نام ایلا بلو دارند. پرستون در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:” داشتن فرزند در چنین سنی واقعاً حیرت انگیز است.

    هیچ شکی در این عنوان نداشتم. باردار بودن را دوست دارم و نزدیکی که هنگام داشتن آن ها در شکمم به آن ها حس می کنم را نیز دوست دارم. هنگامی که که فهمیدم باردار هستم شوکه شدم. رختخواب را ترک کردم و بعد برگشتم و جانی را از خواب بیدار کردم. هر دوی ما شروع به گریه کردن کردیم. اتفاق حیرت انگیزی بود”.

    ۱۴- جینا دیویس

    مطالعات اخیر نشان داده که زنان حتی بعد از سن ۳۵ سالگی نیز می‌توانند براحتی فرزند دار شوند بدون این که مشکلی جهت خود یا فرزندشان پیش بیاید. به همین علت در سال‌ها

    جینا دیویس ۳ فرزند دارد و همگی آن ها بعد از سن ۴۰ سالگی مادرشان به دنیا آمده اند. در سال ۲۰۰۲ ودر سن ۴۶ سالگی، دیویس دخترش ، آلیزه را بدنیا آورد و سپس در ۴۸ سالگی دوقلوهایش، کیان و کاییس را بدنیا آورد. به گفته پدرش او در نخستین بارداری خود دچار کوچک ترین مشکلی نشد. دیویس خود نیز این گفته را قبول کرده و اعلام کرده است که روزی ۴ و نیم ساعت نیز در دوران بارداری کار می کرده است.

    وی که در مورد زندگی شخصی خود بسیار تودار و محتاط است در مورد بدنیا آمدن دخترش بسیار با شور و حرارت مشتاقانه ای صحبت می کند. وی گفته که دیر مادر شدن هم جهت خود او و هم فرزند هایش سودمند بوده هست. وی در این باره چنین گفته است:” من ۱۰۰ درصد مطمئنم که الان نسبت به ۵ سال پیش مادر بسیار بهتری هستم یا حتی ۱۰ یا ۲۰ سال پیش. اگر سریعتر فرزند دار می شدم بدون شک براحتی جزو آن مادرانی می شدم که بیش از حد خود را مشغول مادری کرده و تلاش می کردم زندگیم را از طریق فرزندانم پیش ببرم. من در مناسب ترین وقت ممکن با عالی ترین شخص ممکن فرزند دار شدم”.

    ۱۳- راشل ویز

    در آوریل سال ۲۰۱۸ راشل ویز اعلام کرد که او و همسرش، دانیل کریگ انتظار نخستین فرزندشان را می کشند. این بازیگر اکنون ۴۸ سال سن دارد و این نخستین فرزند وی با کریگ خواهد بود. البته او از ازدواج قبلی خود با دارند آرونوفسکی دارای یک پسر ۱۱ ساله است از این رو ۱۱ سال از نخستین فرزند دار شدن او می گذرد. وی در مورد بارداری خود چنین گفته است:”به مدت حدود ۴ ماه حس می کردم می خواهم از همه چیز فرار کنم ولی اکنون دیگر لحظات خوب فرا رسیده است.

    بزودی وضع حمل خواهم کرد و من و دانیل بسیار خوشحال هستیم. بزودی یک فرزند کوچک به ما اضافه خواهد شد. جهت دیدن او به شدت بیقرار هستیم. دختر یا پسر بودن او یک راز است”. ویز در آخرهای ماه آگوست یا اوایل سپتامبر وضع حمل خواهد کرد و تا آن وقت کریگ فیلم برداری فیلم تازه جیمز باند را به اتمام رسانده است.

    ۱۲- هالی هانتر

    هالی هانتر حدوداً ۵۰ ساله (دقیقاَ ۴۷ سال) بود که اعلام کرد یک دوقلوی پسر را در شکم خود دارد. وی در نهایت در سن ۴۸ سالگی وضع حمل کرده و بسیاری را حیرت زده کرد هرچند انتقاداتی نیز از تصمیم وی وجود داشت. جهت این بازیگر برنده جایزه اسکار و شوهرش، گوردون مک دونالد، این نخستین تجربه پدر و مادر شدن است از این رو می توان امیدوار بود که اهمیتی به گفته های دیگران نمی دهند. هانتر دوقلوهای خود را در ژانویه ۲۰۰۶ بدنیا آورد و از آن وقت تاکنون در مورد پسران و زندگی شخصی اش بسیار کم حرف بوده است.

    ۱۱- ایمان

    کدام یک از سلبریتی‌ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟

    ایمان یک سوپر مدل معروف است از این رو باورکردنی نیست که وی حتی بعد از ۴۰ سالگی نیز فیزیک بی نقص خود را حفظ کرده هست. جالب تر این که وی در سن ۴۵ سالگی از همسرش دیوید بوی باردار شد و در مورد بارداری خود چنین گفت:” مردم در مورد معجزه تولد صحبت می کنند، نه باردار شدن معجزه هست. من از روش لقاح مصنوعی استفاده کردم ولی اتفاقی نیفتاد. از این رو به فکر پذیرفتن فرزند خوانده افتادم و سپس باردار شدم. این اتفاق یک معجزه واقعی بود”. البته الکساندر نخستین فرزند ایمان نیست . وی در دهه ۷۰ با یک بازیکن بسکتبال به نام اسپنسر هیوود ازدواج کرده و از او یک دختر به نام زلیخا نیز دارد.

    ۱۰- آلیسا میلانو

    در سال ۲۰۱۳، آلیسا میلانو دومین فرزندش را به دنیا آورد. وی در آن وقت ۴۱ سال داشت. وی و همسرش، دیوید بوگلیاری از فرزند دار شدن در چنین سنی پیشمان نیستند. میلانو در مصاحبه ای در این باب چنین گفت:” من از اینکه این همه مدت جهت مادر شدن صبر کردم خوشحالم. من روزهای نهار خوردن به عنوان یک زن مجرد و روزهای خرید کردن آزادانه ام را گذرانده ام. این بار البته صبح ها کمی ناراحتی داشتم ولی این شرایط درست در هفته ۱۲اُم بارداری از بین رفت”.

    ۹- ایوا مندز

    مطالعات اخیر نشان داده که زنان حتی بعد از سن ۳۵ سالگی نیز می‌توانند براحتی فرزند دار شوند بدون این که مشکلی جهت خود یا فرزندشان پیش بیاید. به همین علت در سال‌ها

    وقتی که ایوا مندز و رایان گاسلینگ با هم ازدواج کردند بسیاری از این اتفاق شگفت زده شدند. شاید دختران زیادی آرزو داشتند جای مندز باشند ولی او بود که توانسته بود دل گاسلینگ را برباید. اکنون این دو دارای دو فرزند هستند که هر دو بعد از سن ۴۰ سالگی مندز به دنیا آمده اند. وی نخستین فرزندش را در سن ۴۰ سالگی و دومی را نیز در سن ۴۲ سالگی بدنیا آورد.

    فرزندان او هر دو دختر بوده و مندز چنان آن ها را از رسانه ها دور نگه داشته که حتی طرفدارانشان نیز نام آن ها را نمی دانند. او حتی بارداری خود را به اطلاع رسانه ها نرساند و اکنون نیز به ندرت در مورد دخترانش حرف می زند. مندز که اکنون ۴۴ ساله شده است و تنها چیزی که از صحبت های او در مورد دخترهایش مشخص شده است این است که اسم میانی هر دو دختر او آمادا است.

    ۸- ماریا کری

    ماریا کری و همسر سابقش، نیک کنون، در سال ۲۰۱۱ صاحب دوقلو شدند که در آن وقت کری ۴۲ سال داشت. این دو کودک به علت اسم های خاصی که داشتند بیش از پیش مشهور شدند: موروکان و مونرو که با نام های اختصاری روک و رو آشنا می شوند.

    ماریا کری اعتراف کرده که جهت اصلاح شرایط باروری خود هورمون درمانی کرده و علت آن را داشتن سابقه سقط جنین عنوان کرده هست. علاوه بر این وی تصدیق کرده که طب سوزنی نیز در حامله شدن او نقش داشته است و ادعا کرده که این دو تنها فرزندان وی خواهند بود. در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۶، کری اینگونه گفته است:” این دو فرزند های من هستند. فکر می کنم هنگامی که که سگمان را نوازش می کنم آن ها احساس شدید حسادت بکنند”. البته بعد از جدایی از نیک کنون هنوز مشخص نشده که آیا وی رابطه عاطفی با مرد دیگری برقرار کرده یا خیر.

    کدام یک از سلبریتی‌ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟

    ۷- مریل استریپ

    مریل استریپ هر لحظه نقش مادران خوب را بازی کرده است ولی در واقع وی مادر ۴ فرزند هست. آخرین فرزند او زمانی بدنیا آمد که استریپ ۴۱ سال داشت. در مصاحبه ای که این بازیگر برنده جایزه اسکار در سال ۲۰۰۸ داشت در مورد خانواده و فرزند هایش چنین گفت:” مادر شدن، ازدواج. این یک کار تعادلی هست. به خصوص زمانی که کاری داری و فکر می کنی این کار مثمر ثمر خواهد بود. این یک چالش است ولی از نوع خوبش. نصیحت کردن چیزی است ک من در مورد فرزندانم انجام می دهم و نه گوش دادن. نصیحت کردن و دستور دادن”.

    ۶- سلین دیون

    بعد از چندین تلاش ناموفق در زمینه لقاح مصنوعی در سن ۴۲ سالگی، سلین دیون در نهایت باردار شد و دوقلو بدنیا آورد. او و شوهر فقیدش، رنی آنجیل، از قبل نیز یک پسر داشتند. سلین دیون از وقت فوت همسرش در سال ۲۰۱۶ به علت بیماری سرطان، بیش از پیش مواظب دوقلوهایش است.

    وی در ماصحبه هایش گفته که تمامی فرزندانش را به روش لقاح مصنوعی باردار شده است و بارداری برایش با پرسشها زیادی همراه بوده هست. وی گفته که از موفقیت در دنیای موسیقی بعد از ۳۰ سال تلاش خوشحال است ولی خوشحالی و خوش حالی را تنها در وجود فرزندانش می بیند و از نظر او هیچ چیزی با مادر شدن قابل مقایسه نیست. وی گفته که البته دوست دارد یک دختر نیز داشته باشد هرچند این خواسته کمی خودخواهانه است.

    ۵- سلما هایک

    در سال ۲۰۰۷، سلما هایک در سن ۴۱ سالگی باردار شد. سال بعد بود که او و همسرش فرانسیس هنری پینول صاحب یک دختر به نام والنتینا شدند. هایک در مصاحبه یا اپرا وینفری در این باره چنین گفته است:” کمی اعصاب خردکن است که این همه مدت صبر کنی ولی این مناسب ترین وقت جهت داشتن فرزند است لیکن قبلاً کارهای بسیاری در زندگیت انجام داده ای.

    تنها باید او را از سیستم خودت بیرون ببری و می توانی به عنوان یک مادر حس راحتی داشته باشی. اگر ۲۳ ساله باشی این عنوان را نمی دانی لیکن فکر می کنی که کارهای بسیار دیگری باید انجام دهی ولی اگر از قبل آن کارها را انجام داده باشی دیگر می توانی تنها روی این عنوان تمرکز کنی و از هر لحظه آن لذت ببری”.

    ۴- گوون استفانی

    گوون استفانی در دهه ۳۰ زندگی خود دو بار فرزند دار شد و اعتراف کرده که فکر می کرده دیگر هیچگاه فرزند دار نخواهد شد. ولی استفانی زمانی که ۴۴ سال داشت بار دیگر باردار شد و این علی رغم موضوعی بود که قبلاً به فرزندان خود گفته بود. وی در مصاحبه ای گفت که پسر بزرگش بارها به او گفته که جهت داشتن یک برادر یا خواهر کوچکتر دعا کرده است و این اتفاق در نهایت در سال ۲۰۱۴ رخ داد. البته وی قبلاً جهت داشتن سومین فرزند تلاش کرده بود ولی این اتفاق دو سال بعد رخ داد.

    ۳- هالی بری

    هالی بری از قبل یک فرزند از شوهر سابقش داشت و تصمیمی جهت فرزند دار شدن دوباره نداشت. درگیری او با شوهر سابقش جهت بدست آوردن حضانت دخترشان پرسشها بسیاری جهت او به وجود آورد و رسانه ها نیز به طور کامل این درگیری را پوشش دادند. هنگامی که که بری با الیویه مارتینز وارد رابطه شده است و عنوان بین آن ها جدی شد، بری در نهایت در سن ۴۶ سالگی و در سال ۲۰۱۳ باردار شد. وی در مصاحبه ای اعلام کرد که از این عنوان شوکه شده است است:” راستش را بگویم باور نمی کردم که بارداری در سن من ممکن باشد.

    می دانید من راه خودم را می رفتم. من در شرف یائسگی بودم و این اتفاق بسیار جالب بود. منظورم این است که فکر نمی کردم بار دیگر فرزند دار شدن برایم امکان پذیر باشد و فکر می کردم که دیگر هیچگاه نباید ازدواج کنم. از این رو یاد گرفتم که هرگز نگویم هرگز.نحله یک سال و نیم جهت یک فرزند و تختخواب تاشو او دعا کرد و در نهایت به هر دو رسید”.

    ۲- سوزان ساراندون

    سوزان ساراندون در سنین ۴۲ و ۴۵ سالگی دو پسر از همسرش تیم رابینز به دنیا آورد. وی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۴ در این باره چنین گفت:” باردار شدن من برایم چنان اتفاق عجیب و غریبی بود که با خودم فکر کردم که نباید این عنوان را نادیده بگیرم. از این رو از جا پریدم و با خودم فکر کردم که این اتفاق کی افتاده است”. ساراندون در سن ۶۷ سالگی مادربزرگ شد و اکنون از نظر او مادر بودن حس بسیار بزرگ و دوست داشتنی هست. وی می گوید که بعد از بدنیا آمدن نوه اش نیز حسی شبیه به دوران بارداری خود دارد.

    ۱- بریجیت نیلسن

    بریجیت نیلسن ۵۴ سال دارد و باردار است و بله درست خوانده اید. این بازیگر و مدل مشهور اخیراً تصویری از خود را در حال مالیدن شکم برآمده اش در اینستاگرام منتشر کرده هست. این پنجمین فرزند نیسلن و نخستین فرزند او با همسرش ماتیا دسی، در طول زندگی ۱۰ ساله مشترکشان هست. وی از رابطه زناشویی قبلی خود و از سن ۲۳ تا ۳۴ سالگی ۴ فرزند پسر به دنیا آورد. نیلسن هنوز در مورد وقت وضع حمل کردن صحبتی نکرده و در این مدت نیز مصاحبه ای نداشته است ولی به نظر می رسد که از این اتفاق بسیار خوشحال و هیجان زده است.

    واژه های کلیدی: فرزند | باردار | فرزندان | بارداری | اتفاق عجیب | اخبار فرهنگی و هنری

    کدام یک از سلبریتی‌ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟

    کدام یک از سلبریتی‌ها بعد از ۴۰ سالگی باردار شدند؟


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار